ממונה על פניות הציבור

מוקד שירות לקוחות

נשמח לעמוד לרשותך בכל בקשה, שאלה או בעיה באמצעות מוקד שירות לקוחות,

בטלפון:  03-5651090
מענה טלפוני בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:30.
בדוא”ל : hishtalmut-handesaim@malam-Its.com
בדואר: מל”ם,שירות לקוחות קופות גמל, רח’ מרטין גהל 7 פתח תקווה, מיקוד : 4951254.

בנוסף, ניתן לקבל מידע במשרד החברה בימים א’ -ה’ בין השעות 8:30 – 15:00 בטלפונים : 03-6537181, 03-6537182
קבלת קהל : רחוב מצדה 5, בני ברק. בין השעות 8:30-13:30.

    * לכל פניה יש לצרף צילום ת.ז. קריא , אם פנייתך הינה עדכון פרטיך האישיים, יש לצרף גם ספח של ת.ז.

    ניתן להעביר כל קובץ בגודל של 10M לכל היותר

    ממונה על שירות הלקוחות

    הגב’ שולי ריימונד, מזכירת דירקטוריון החברה
    מייל : shulir@kerentech.co.il  

    ממונה על פניות הציבור

    רו”ח ליאת גרוסגליק – אלדר

    דוא”ל: liatge5@gmail.com

    קרן השתלמות להנדסאים וטכנאים בע"מ